menee välillä vähän huonomminkin. 

Näin käy kun aurataan ojan päältä. Sinne meni. 

20190130_142503.jpg

Vaihdossa tulikin sitten Transportterin tankkimalli. Jos reitillä on n. 350 pysähdystä niin nousin autosta erinäisistä syistä ainakin 300 kertaa. mm a) laatikko metrin päässä hangessa, b) laatikko niin alhaalla ettei auton ikkunasta saanut kurkoitettua, c) laatikko piti kaivaa hangesta, d) ei edes oven raosta ylettynyt laatikkoon, e) laatikon kansi jäässä, f) laatikon kannen ja kiinnityspuun välissä niin paljon lunta ettei laatikkoa saanut kuin kaksi senttiä auki g) laatikossa ei nimeä eikä numeroa eikä niitä löytynyt kanttakaan putsaamalla, h) laatikossa väärä numero kun tien numerointi on vaihtunut pari vuotta sitten, i) perskuleen välikannet, f) ei uskaltanut ajaa tarpeeksi lähelle laatikkoa muistaen kesästä että siinä on oja.

Pimeäkin ehti tulla. 

20190130_175900.jpg

Mutta tänään saa postintäti olla kotona eläkkeellä, kun sai suunsa auki sen verran eilen ja sanoi, että tänään ei tule. Huomenna sitten. Ihmettelenpä vaan mistä se suunnittelija ne neljä immeistä pois ottaa. Pomo oli hyvillään, että kyseisessä työpaikassa on jo tullut yksi vapaaehtoinen irtisanoutuminen. Niinpä.  Irtisanoutunut, nyt jo toisessa työpaikassa oleva, oli nuori mies, joka tunsi kaikki reitit, oli erittäin huolellinen, asiakkaat pitivät hänestä kovasti, aina iloinen ja ystävällinen. Sitten paikkaillaan eläkeläisellä joka tuntee myös reitit, oli suurimman osaa aikaa huolellinen, eikä aina ole niin iloinen eikä suostu tulemaan aina töihin.

Kauhea märinää. Mutta villapaitaa pukkaa.