istuu soffalla ja porisee. Vaari yrittää parhaansa mukaan keskittyä urheiluun. Onnellinen autonomistaja vasta heräili kotona ja on varmaan täällä varmaan kohta. Tässä täytyy varmaan mummin keksiä jotain, ettei vaarilta pala käämit.

Ja mitä papupata porisee? Suurinpiirtein seuraavaa:heikki on sairaalassa mahtaa sillä olla tylsää.  kato moukari jäi ylös verkkoon kiinni. vaari. miks sulla on likaset housut jalassa. vaari. etkö sä mene koko päivänä enää ulos. entäs jos kilpailut perutaan aiotko  istua koko päivän soffalla. mitä sä teit  aamulla teki. korjasitko autoa. kenen autoa. ei yhtään suomalaista juoksemassa. kukahan on paras. arvaas monesko olin omassa lähdössä juoksukisoissa. arvaa. ensimmäinen. mä meen joskus mönkkärikisoihin.tai sitten mä meen vaan niitynpäänhän ajamaan jokkista. jos okko menee kukonkoivuun ajamaan punasella fiatilla iskä tulee kanssa ja mä meen mönkkärillä. sopiskohan tää tohon fiattiin. kato tätä mittaria. tää on hyvä. mä tiedän mihin eetu pistää tän. jos se haluu nostaa keulaa. pasi nosti keulaa. punanen musta musta ("korjaa" mittaria) vaari kato tää pitää olla tässä kiinni. vaari. arvaa missä mä oon oppinu nää sähköhommat. mä katon paljon teeveetä. tiiäthän sä pasin. pasi oli kerran meillä sähköhommissa ja ku se vetäs yhestä johdosta meni sähköt. ei tää niin helppoo ookkaan vaari. vaari. mä joudun katkasemaan tän kokonaan. täytyy yrittää nyt . tää kerää sähköä. raudasta saa aina sähköä. vaari nää ei kuule oo helppoja hommia. mä en enää muista miten ne laitto tän teeveessä. jee nyt mä tiedän. nää laitetaan näin. tää sininen nauha laitetaan tästä välistä. näkyyköhän tää lasista. (naurua) tää näkyy lasista läpi. vaari nään sähköö. mauuu. nyt  sitte se heittää naisia päähän mitä jos se heittää naisia päähän no nyt alko mulle riitti nää hommat. vaari tiedät sä sisussa ne mittarit. kui sä käänsit. loppuuko nää kohta. iltapäivällähän me voitais mennä ulos. jos satu vaikka tulee tänään tonin kanssa. mitkä renkaat kuplan takana nyt on . noi renkaat voi säästää. niist tulee hyvät kesäpyörät .  Ja niin loputtomiin.

Ja vaari selostaa urheilua: no nyt karjalsien kolmas viskaisu. kuka? suomessa. äsh. /%#%& eno pudonnut veneestä.se on lössi poika tuo karjalainen.öö. meinasitko sä niin. jahaa. kuudensiksi. nyt lähti pitkälle. sinne ohi karjalaisen. on pitempi meni ohi karjalaisen. kumma ettei 75 karjalainen heittänyt. tääl on vielä toinen karsintaporukka. ilona ranta juoksee kohta.ilonailonailona hyvä koiran nimi. varttii yli viistoist yli.

Pysy tässä tervepäisenä!