Olen kuullut on kaupunki tuolla

yllä maan, päällä pilvien usvain

Luona välkkyväin taivasten rantain

Siellä  kerran, ah, olla mä saan.

Hallelujaa, mun lauluni raikaa

Hallelujaa, mä kaupunkiin kuljen

Vaikka jalkani uupuen vaipuu

Joka askel mun kotiin päin vie. 

 

Olen kuullut on maa ilman vaivaa

ilman kyyneltä,  taistoa, huolta

Kipu, sairaus tuskaa ei tuota

Hallelujaa, siell' riemuita voimme

Hallelujaa, jo epäilys haihtuu

Enää koskaan en horjuen kulje

Olen saapunut Jumalan luo. 

 

Olen kuullut on valkoinen puku

ja on hohtavan kultaiset kruunut

Sekä autuas taivainen suku

Siellä kerran, ah, olla mä saan

Hallelujaa, nyt henkeni kiittää

kun jo kuulla voin taivaisen laulun

Side katkee mi' maahan mun liittää

Tiedän siellä pian jo olla saan

 

Hallelujaa, nyt henkeni kiittää

kun jo kuulla voin taivaisen laulun

Side katkee mi maahan mun liittää

Tiedän siellä pian olla jo saan.

 

4.4.1927- 16.3.2018

img022.jpg