ihmisen pitää kerätä ylimääräistä roinaa nurkat täyteen? Tässä huushollissa on nyt pidetty suursiivousta omaan tahtiin ts. hitaasti ilman kiirettä. Taitaa tällä vauhdilla se kestää vielä pari viikkoa!

Pois on pistetty parisataa kirjaa, vaatteita, liinavaatteita, kymmenen enemmän tai vähemmän täyteläistä vuosikertaa Kotipuutarhaa ja  Viherpihaa ym puutarhalehteä. Kirjat kirpparille jos kelpaavat, UFF:ää on muistettu useammalla kassilla ja Mieheltä ei taatusti lopu rievut autotallista.

Lomasta olen kyllä nauttinut täysillä. Mies kiusottelee, että kukahan niitä sinun piirejäsi nyt ajelee, mutta minun puolestani on ihan sama vaikka jäisivät jakamatta.

Sillä:

Elämä tää on vain sattumalta saatua,

mutta stressin uhrina on turha kaatua.

Hetkeäkään heiluisi en täällä hengissä

mä kiiltonahkakengissä.

Käyn metsän syliin ja muihin kyliin

ei estä kukaan kun matkaa teen.

Vain syksytuulen minä soiton kuulen.

Siellä missä kurjet vielä kehtaa äännellä.

Siellä sammalmättäällä voi sienen käännellä.

Ei estä kukaan kun matkaa teen.

Minä nautin lomasta!